Sunday 24 February 2013

Cermin Mata Terapi Pinhole-Glasses

Assalamualaikum. :)

Terlalu lama tak updated blog. Memang rasa malas. Badan selalu penat. Sibuk dengan study. Hari-hari balik class lewat. nak dekat pukul 6p.m. baru sampai bilik. terpaksa mendaki tingkat 4 blok paling hujung. serius, memang rase tak larat. kalau time daki anak tangga dengan kawan, memang mulut kena dok senyap je. kalau tak, sampai atas nanti mesti semput. hehe. tapi takpe. nanti dah tak kena joging. huhu. Memang la clas aku habis pukul 4pm tapi aku sengaja je lepak-lepak kat meja lecturer. tanya mana-mana yang patut. kalau lecturer takde baru blah. Rase lain macam pulak kalau sehari tak menyemak kat ofis lecturer. ngee~ Lagipun aku tahu kalau aku balik awal, sampai je bilik seakan-akan ternampak bear yang mom hadiahkan kat aku tu menggedik mintak dipeluk. Bila dah peluk tu faham-faham jela kan. bulu yang lembut membuatku selesa untuk zzzz..haha. padahal masa belum sampai bilik, bukan main la aku menghitung jari jap lagi nak buat keje tu keje ni. tapi bila dah sampai bilik, dah lupa diri. so, baik aku lepak je dengan lecturer sambil mengumpat. eh! tak! sambil buat keje. hehe. 


at bangunan baru matrik


Before cuti raya cina hari tu aku rajin bangun pagi-pagi. Tapi after balik kelantan aku dah malas pulak. dahla liat gila nak bangun. selalu bangun 6.30a.m je. dulu boleh je bangun pukul 4.30a.m. (tp tidur balik..hehe) bila bangun pagi mesti guna lampu meja untuk studi sebab takut ganggu roommate. tu mata jadi silau. tambah-tambah dalam kuliah kan guna skrin projector tu. (eh! betul ke nama camtu?) Dah la aku ni suka buat keje lewat malam. Awal-awal bukan nak buat. berangan situ berangan sini. oppss! bukan berangan tapi tengah mencari idea untuk masa hadapan yang cerah lagi terbilang  sebenarnya. muahaha.. booo SK! 

Aku pakai teraphy pinhole-glasses


Then, masa tengah godek-godek tenet jumpa la pinhole glasses ni. Aku pun try la beli. Dia warna hitam taw. So, cam over sikit time pakai. Masa aku pakai time kuliah semua cam ingat aku nak bergaya ke ape. lucu pun ade sebab buang tabiat pe ke bendanya SK ni. time belajar pun nak bergaya sakan. ish! tapi bila dah explain diorang faham. Pedulikan la, mata aku yang silau. (nada angkuh). ok. thats all. nanti nk bli, klik sini ye. website ni jugak menyediakan call free. kat sidebar tu. nanti korang boleh ikut step yang dia bagi. so, jimat la kredit kita kalau kita nak tanya apa-apa tentang pinhole glasses ni.

Ni yang aku beli. Dia ada macam-macam jenis.
Nanti boleh tengok dekat link yang aku bagi tu :)

P/S : Berat badan aku dah turun. Apa rahsianye? Aku akan story bila dah ada masa nanti. :)

No comments:

Post a Comment