Sunday 10 November 2013

Sunday with Fatin Suhana

Assalamualaikum.

Btw,today at BFS. Now open at area Jakel Shah Alam. More info can visits her blog. Fatin Suhana. I meet her today. MasyaALLAH. dia tersangat lah ramah dan cantik! selalunye baca dalam blog. tengok dalam majalah. Today, i can meet with her face to face. Act, kak fatin di dunia realiti tersangatlah kiut and  i more tall than her. Hehe. tak sangka dia come lote. Dia boleh cakap kelantan jugak sikit-sikit. Tu yang best sebab sporting. Masa aku pergi tu boleh tengok tunang dia sekali. Kitorang berborak panjang. She share everything to me. Memang rasa teruja sangat jumpa dengan famous model ni. I'll respect her coz very humble person. Umi kak atin pun sama walaupun berpangkat datin. tapi dia bahasakan diri dia makcik je. OMG! sampai aku pun kekok nak panggil mak cik. Alahai..ni la family kaya yang paling baik pernah aku borak. Memang tak macam datin pun cara dia. Siyes, make me felt comfortable to talk with her mom. 

i grab this! by Fatin Suhana. cantik! Murah! Puas hati. Dia ada ajar aku cara pakai. aku siap ambik video lagi. tapi malas nk upload. gambar xclear.
with de gojes hijabis. Malu duk tepi kak atin yang cantik ni 
K.A.M.I. Proud to meet with u.
Suasana Butik BFS. With umi kak atin. Datin howkeyh. cc to kak atin. cantik pict ni.

Nampak tak macam mana sportingnya umi kak atin. Over sporting. Kak atin cakap aku dengan umi dia dah macam mak dengan anak pulak. Hehe. sporting sangat auntie ni. Btw,siap suruh kitorang tidur umah dia lagi nanti kahwin kak atin tahun depan. Baiknye kan. Memang nampakla ikhlas tu. bukan ajak-ajak ayam je. Memang best borak dengan umi kak atin. Btw, nice to meet them. Nanti nak datang lagi bila ada cuti. InsyaALLAH.




No comments:

Post a Comment