Friday 13 December 2013

Photoshoot Part1

Assalamualaikum.

Aku just nak share picca aku masa shoot tahun lepas. dah lama kau. dah nak masuk tahun baru dah ni. ish! tapi dulu kan aku malas nak taip blog. bukan malas tapi takde masa. nanti bila aku balik kampung dah tak boleh nak berblog sangat sebab yela rumah aku tu takde coverage tenet. yela bila kau bukak tenet hari ni search encik google. esok pun belum tentu keluar encik google tu. entah-entah encik google tak keluar. lappy kau yang hancur sebab tak tahan sabar nak menunggu lama sangat. ala...biasala rumah i kan nun disana hujungnya. susahla sikit kan. nasib kau la mak jemah. 


Sebenarnya ni gambar masa aku gemuk. sebab sebelum masuk matrik kan aku pernah kerja McD. rasa macam nyesal sangat. sebab nak turun tu susah. sekarang badan dah tak segemuk ni. dah turun 5kg. Kenangan shoot time gemuk la ni. bila lihat diri sendirimacam ni aku jadi malu dan akan berusaha untuk kurus. haha. orang lain gemuk montel,kiut,lawa tapi bila time aku gemuk. aku rasa tak sanggup sangat nak tengok. tskk.
Suka background yang ni.

Ni badan paling gemuk yang pernah aku dapat sepanjang 19tahun hidup.
takmau macam ni lagi. sumpah buruk!

Arghh! malu! malu! gemuknya... tskk.

suka gaya macam ni. 

Gemuknya kau.
Ni gambar aku masa SPM. sumpah. rindu nak badan macam ni. walaupun bukan dalam kategori slim melim. tapi aku suka sangat. masa ni berat 47kg je.
Perdana Beach Resort. sebulan untuk SPM

Form5.

Shopping dengan kakak ipar dan kawannya. Slimnye i..haha

Testing.

Rasa macam kurus sangat masa ni walaupun masa ni orang
kategorikan aku gal yang berisi.
And the latest..
Gambar semalam.

Dah turun 5kg walaupun nampak cam takde beza je kan. tu sebab dekat lengan
susah nak turun. Lagipun aku tak sesuai pakai dress camni.
nampak makin bambam je. 

shawl by BFS. 


Mata kita tak lawa sebab kita tak cukup tidur. tskk.

No comments:

Post a Comment