Thursday 12 December 2013

Online Shopping Murah

Assalamualaikum.

Aku baru je baca blog kak Fatin Liyana. Dia cerita pasal portal nile.com.my tu. Act, aku baru je shopping kat situ minggu lepas. tup2 kak FL pun jumpa jugak website tu. Memang murah pun. tu pun aku jumpa dalam facebook. sebab aku jenis minat dress ala-ala korea walaupun aku bukanlah peminat kpop,chickenpop,paddlepop or segala poppop la. aku tak minat pun semua tu. aku just minat rambut and dressing girl korea. sumpah lawa and kiut. tu cepat je tangan klik portal nile tu. tengok dia punye price. memang terlalu murah. sesuai untuk student macam aku. godek-godek terjumpa la satu boots ni. sumpah lawa dan yang penting RM33.30 je. 

Ni first time aku beli boots and yang spesies dengannya secara online. so aku tak tahu size aku. belajar ukur macam dia inform. bila boots tu dah sampai. kecik pulak dah. nak bagi dekat adik aku tak muat jugak. terpaksa return balik sebab ingat nak exchange. size yang aku nak takde. so tak boleh nak merasa la memakai boots tu. haha. rasa macam nak sangat sebab murah gila. 

Selain nile. aku suka shopping kat VeoFashion and MosFashion. Dua portal ni sama je sebenarnya. tapi kadang-kadang ada certain baju tu harga dia lain sikit. tu pun tak banyakla. sikit je. yang lain semua sama. portal yang sama. dibawah syarikat yang sama. mungkin owner lain. bagi aku portal ni mudah dan murah. sebab nanti kalau kau beli 6 items. shipping free. aku ni jenis liat nak bayar pos tapi suka shopping online. tu aku lebih pilih portal yang macam ni. nanti bolehla share dengan kawan-kawan. kau beli 3helai baju. aku beli 3helai. kan jimat. tapi aku jenis kumpul duit. himpun baju pebret aku dalam portal tu. then,beli sekaligus 6 helai. Selamat Bershopping Girls!
Aku dengan big brother plus anak buah aku.
Ni antara dress yang aku beli dekat VeoFashion.
Not bad and murah. 
Nanti korang boleh check dalam website diorang tu. tapi aku nak pesan. disebabkan modelnya kebanyakan korea. so kena hati-hati la. sebab badan diorang kecik. kalau aku la yang agak berisi ni kena pandai pilih. takut ketat kat lengan. pandai-pandai korang la. 

No comments:

Post a Comment