Saturday 3 May 2014

Photoshoot Part2

Assalamualaikum

Wah! lama betul tak update post baru kan. malas sangat sebab internet slow. (yes! selalu salahkan internet padahal diri sendiri yang malas. thehe) aku sekarang kat rumah abang. Klang Selangor. internet bukan main laju kau. memang best sangat nak online. nak upload gambar pun laju bukan main. semangat aku nak berblog semakin berkobar-kobar seiring dengan kelajuan internet. ecece~ 

Ni haa. aku nak tunjuk gambar shoot dengan lecturer aku sendiri. dia yang panggil aku jadi model dia untuk program matrik aku jugak. aku dengan berbesar hati terima sebab ni minat aku. tambah pulak hari tu masa balik kelantan aku tak sempat shoot disebabkan kekangan masa. rasa rindu tu terubat sangat. rasa macam terlepas satu peluang. peluang lain yang datang. alhamdulillah.


muka time ni rasa macam innocent je. muahahaha

ada orang cakap ni muka garang. takut nengoknya. 

suka sangat part skirt yang bawah tu.

pose ang gambar yang paling aku suka :)

bajet cun sikit. haha :p

shooting with 14 photographer.

One more thing aku sebenarnya dah habis matrik. hooray! tengah mencari kerja tapi susah pulak dah. dah tiga hari aku dok kumpul lemak kat klang ni. bosan sangat. tak tahu dah nak buat apa. bosan yang teramat. duit dah kering ni. adoi...
candid la kononnya.

my partner. hensem dan yang perempuan tu putih melepak. kalah i tau.
malu duk tepi dia. lawa sangat.

amoi photoG yang baik hati dan paling ramah.

lighting.

shooting dalam matrik je kite. haha

No comments:

Post a Comment