Tuesday 4 December 2012

Quick Update.


Assalamualaikum. Dah lama tak update blog kan? Ye,aku tahu. SK busy? Busy laa sangat. (letak tangan atas bahu sambil mata ke atas). Lately, memang busy sikit. Busy dengan semester baru. Ni minggu kedua semester dua aku kat KMPP. Minggu kedua? Owh! Mampukah aku meneruskan minggu-minggu seterusnya? Bila fikir rasa takut sangat-sangat. That’s why aku awal-awal dah inform kat parents aku hal ni. If jadi something yang tak diingini or aku dah takde rezeki nak studi kat sini. Mane tahu kan. Tapi aku harap ALLAH bagi yang terbaik untuk aku. AMIN. J Aku tak nak semua tu berlaku. OMA! Ni impian abah aku nak tengok aku jejakkan kaki kat matrik. Aku tak nak dia kecewa. So, alang-alang masuk sini, aku harap dapat teruskan perjuangan kat sini tanpa sebarang masalah. Bak kata pepatah ‘alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan’.Semuanya Allah yang tentukan sebab aku pegang satu ayat dalam hidup aku, ‘Apa yang kita buat, itulah yang kita dapat’ means jika usaha banyak tu, banyak tu la kita dapat. Takkan lebih. Takkan kurang. Ok! Tak mau sentuh pasal ni lagi. Mood aku tengah ok ni. Nanti tak pasal-pasal hujan ribut pulak.

Pict lama. Time sambut raya kat KMPP. :) Gemok!


Btw, Alhamdulillah coz aku baru je selesai jawab quiz dinamika. Tapi tinggal 4soalan lagi aku jawab. Naik juling bijik mata jawab semua tu. Bukan setakat juling malah nak terjojol bijik mata hakuh ni. Boleh kalah mata Pak Mat time tengok gal GRO yang seksi tu.Huuu.. Jangan marah yer Pak Mat. SK gurau jer. Heee..

HARI FIRST KELAS DINAMIKA
Dia  : Sha! Kenapa pakai macam ni hari ni? Kenapa semua pink? Kenapa tak pakai colourful macam  selalu tu?
Aku : Owh! Sha ade dinamika la hari ni. Mana boleh pakai colourful. Nanti kena potong markah. Hehe..
Dia : Ohh..patut pun. Kes dinamika la ni. Haha..

(Ceh! Nampak bebenor yang nak cakap aku ni suka pakai colourful. Tetiba teringat kat lecturer aku sorang tu. Dia pernah label aku ni ‘pokok bunga berjalan’ gara-gara pakaian aku. Ciss! Hahaha.. Tapi kelakar bila ingat balik.=D)

No comments:

Post a Comment