Monday 8 July 2013

# Wordless

Assalamualaikum :)

Semalam sesampai je kat matrik aku pergi makan dengan Bond and John. pastu terjumpa geng yang lain. so, kitorang makan sekali. aku sorang je gal masa tu.

Geng kuliah.
Makan dekat kedai depan matrik je. Tomyam dia memang kaw. orang siam buat.
walaupun pihak matrik melarang keras makan kat sini tapi still degil. haha
Aku hanya order fresh orange and ratah kailan ikan masin. masin sangat. nama pun kailan ikan masin kan. takde manisnye. aku bungkus je nasik. balik matrik kitorang mancing kat tasik KMPP. Yuhuu!!! best sebab ni pengalaman pertama mancing kat tasik KMPP even dah berabad duk sini. hahaha. Booooooo SK!!!  :P


Aku je gal. yeah!!! aku memang minat kawan ngan lelaki. maybe sebab aku ada 4 orang abang
and aku anak pompuan sulung. tu jadi macam ni.
Muka kesian John sebab dah bertahun tunggu tapi tak dapat ikan jugak. haha
Perasan or tak kat baju idnin tu ade pict sejibik macam  dia...haha..Yes! Jahat.
Mancing ker hape ntah diorang ni. macam bersantai je.
SEMUA INI POYO!!! napok jah berani padahal nakut. haha


Ni la ikan yang kitorang dapat. padahal bukan aku pun yang mancing.
Yang paling senang dapat ikan adalah idnin. mybe ikan tertarik dengan kemontelan dia kut. haha
FYI,kitorang just guna umpan roti yang expired je.
Wah!!! BESARnya ikan...
-
-
-
-
tapi SEBENARnye...-
-
-
-


Hahahaha. Amek kaw! see! sape lagi jahat. nasib la kena humban dalam tasik KMPP.


P/S : Merupakan tradisi kaum lelaki kat sini. bila sambut je bufday mesti kena humban dalam ni.


No comments:

Post a Comment